Цар тахлын үед ундааны борлуулалт буурч байгаа тул Coca-Cola (KO) мянга мянган ажлын байраа цомхотгож, бизнесийн нэгжийнхээ тоог цөөрүүлэх гэж байна.
Коке бренд нийт хичнээн тооны ажлын байрыг алдаж болзошгүйг хэлээгүй боловч халагдсаны зардал 350 саяас 550 сая доллар хүртэл хэлбэлзэж болзошгүй гэж мэдэгдэв.
2019 оны 12-р сарын 31-ний байдлаар Коке бренд 86200 ажилчинтайгаас 10100 орчим нь АНУ-д байрлаж байжээ.
Тус компани одоогийн байдлаар газарзүйн чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулж буй нийт 17 аж ахуйн нэгжийн тоог эдгээр бүс нутагт үйл ажиллагаа явуулж буй есөн нэгж хүртэл бууруулахаар төлөвлөж байгаагаа мэдэгдэв. Коке бренд нь Кока-Кола-ийн гол шугам, спортын ундаа, кофе, цай зэрэг бүтээгдэхүүнийг багтаасан хамгийн алдартай сегментүүддээ анхаарлаа төвлөрүүлж байна. Үүний зэрэгцээ, ‘зомби брэндүүд’ -ийг өсгөх, эсвэл өсөхгүй байгаа компаниудыг устгах төлөвлөгөөгөө танилцуулсан. Жишээлбэл, компани 7-р сараас Odwalla смүүти брендээ зогсоосон байна. Мөн зургадугаар сарын 26 нд буюу 2-р улиралд тус компаний борлуулалт 28 хувиар буурсан гэв.
Эх сурвалж:CNN